Seg dag

Jäklar vad sent vi vaknade idag! Klockan var strax efter 12 när jag slog upp ögonen. Inte så konstigt kanske, för vi var uppe och kollade på skräckfilm tillsammans med 2 av Olles bröder halva natten. Eller, jag var med och kollade på The Conjuring (Dvs, satt bakom en kudde hela tiden för den var jävligt läskig! Men bra!), och sen vid klockan 1-2 så satte de på en film som hette Maniac och jag somnade efter typ 10 minuter och snarkade mig igenom hela filmen. Fan vilken sjuk film! Inte speciellt bra heller enligt killarna. 
 
Så idag kommer det inte hända speciellt mycket. Tänkte pyssla lite med min bloggdesign, fixa lite käk och kanske spela ett tag. Om det inte hade varit för att det regnade som fan så kanske jag hade tagit med mig Olle ut i skogen och plockat svamp, men jag känner inte för att bli pisseblöt för lite kantareller. Plus att jag hittade en älgloppa i hårbotten igår AAAAAHHHFBFDKDLD! Så jävla äckligt! Att man inte ens ska kunna få rida på en grusväg i skogen utan att de jävlarna anfaller en! 
 
The Conjuring




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback