Ommöblering

Åkte till stallet imorse för att hjälpa till med mockning till 8 hästar och lite höpåsebärande. Åkte sen hem för att fixa med papper och grejer, och mitt i allt grejande så lyckandes jag att möblera om. Har varit jättenöjd med möbleringen som varit för det har känts nästan som två rum istället för ett väldigt avlångt rum, men tröttnade lite på det tillslut..har frågat Olle flera gånger om vi inte ska möblera om till så som vi hade det innan, men hepp det har han inte tyckt. Han åsikt räknas ju också så jag har hållt fingrarna i styr. Men idag kunde jag verkligen inte låta bli! Dessutom är han iväg i Linköping och jobbar och kommer inte hem försen tidigast imorgon, så han har inte så mycket att säga till om ;) Hähäh. Så nu ser det ut som när jag precis hade flyttat hit! När man bor i en hyresrätt så är ju att möblera om typ det enda man kan göra om man vill ha lite förändring, så tycker att jag borde få härja runt ganska mycket. Är hur som helst väldigt nöjd med möbleringen, blev mycket luftigare. Blev dock inga bra bilder på det men äsch, skit samma.
 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback