Noooooooooo!

Igår när jag gick och la mig så hade jag lite ont i huvudet, men tänkte att det skulle försvinna med ett glas vatten och lite sömn så jag tog ingen tablett. Men vid sisådär 3 - 4 inatt så vaknade jag av bihålehuvudvärken från helvetet! Både ögonen och huvudet höll på att sprängas. Var bara att hasa upp och ta en Ipren och en skvätt bihålenässpray och lägga sig i sängen igen och kvida sig till sömns, vilket tog kanske 1,5 timme. BLÄ! Ska bannemig trycka i mig piller och spray hela dagen idag så kanske den här jävla bihåleinflammationen försvinner hyfsat smärtfritt..
 
Annars så? Ska till Arbetsförmedlingen nu på morgonen. Sommaren är över och helt plötsligt är man som arbetslös prioriterad igen. Får se vad jag får göra, för jag ska ju börja jobba på Gekås igen om typ en månad. Ohwell, det kanske blir kul, ehe..sen direkt efter så svänger jag förbi stallet och tar en tur ut i skogen på världens finaste Prins. Sen direkt hem och kurera mig och däcka i soffan. Bra tisdag!

Update. Noooooo, igen! Jag vet inte vart jag fick kl. 10 ifrån. Såg nu, precis innan jag skulle ut ur ytterdörren, att det är kl. 13 jag ska vara där! AAAAH jobbig dag. Får slagga på soffan ett par timmar till..och hela dagen blir 3 timmar förskjuten. Suck.

Bild från i söndags när vi var på väg till Liseberrrrrrrrg!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback