Gomöra

Det blev sovmorgon idag. Inte mer än rätt eftersom det är lördag! Myste halvsovandes intill en varm karlslok och under ett varmt täcke när det började låta och prassla väldigt konstigt från golvet. Kikade ner och såg att Kosmos hade myst sig ner i Olles sunkiga och ouppackade jobbväska, haha! Så himla söt :) Han kan ju verkligen konsten att se dödligt söt ut!

Idag ska jag ta mig till stallet och rida ut i skogen på världens goaste Prins. Sen är det bara att att köra rally hem igen och börja tvätta. Tvättid på en lördag eftermiddag, kul.. Ikväll ska sambo och jag eventuellt kolla på bio. Vi har velat se World War Z sen den hade biopremiär, men det har inte riktigt blivit av. Hoppas det blir ikväll :) Skulle passa väldigt bra eftersom den 21a är vårat datum. Så idag har vi alltså varit ihop iii.....3 år och 4 månader. 40 månader. Hjälp! Tiden går fort :)

Mina två karlar:
 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback