Belysning och namnlappar

Fan vad jag hatar panikuppvaknanden och stress på morgonen, och just idag blev en sån morgon. Karlslok ska som sagt iväg till Norge idag och de åkte tidigt nu på morgonen. Och självklart så försover vi (mest han) oss och stressade omkring som yrvakna höns här hemma. Fast det var väl mest han som fick stressa eftersom han inte ville ha hjälp med någonting, haha. Solen hade inte hunnit gå upp än, så fick ju en smärre chock och blev nästan blind när Olle slängde på takbelysningen. Och ja, takbelysning är en annan sak som jag hatar. Med undantag för dimmer så tycker jag att det är en hemsk pensionärsbelysning som i princip bara får användas när man ska städa. Så ni kan ju tänka er hur hemsk min morgon var när den innehåll tre saker jag inte gillar. Vilka problem jag har :D

Hur som helst. Trots min galna morgon så har jag hunnit med lite pyssel. Det är så att vi stalltjejer har fått ett nytt och jättefint skåp att ha våra grejer i i stallet, och självklart ska jag sätta mitt och Prins namn på mitt skåp :) Så jag knåpade ihop två tjusiga namnlappar. Gillart!
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback