Trötter.

Gomöra! Har sovit som en liten gris inatt, så gött.
Det var planerat att jag skulle vara med på oktoberfesten som var hemma hos Olles föräldrar igår, men näe..kände inte riktigt för det. Plus att jag var svintrött efter en jobbdag med övertid och massa folk. Somnade på soffan klockan sex igår kväll, vaknade två timmar senare och gick och duschade tatuääringen och käkade. Gick sen och la mig igen och somnade som en jäkla gris. Och vaknade inte försen nu klockan halv åtta. Haha, trött much? 

Idag är jag helt ledig, och eftersom det nuförtiden hör till ovanligheterna så ska jag passa på att STÄDA! Det är så jävla stökigt här hemma och jag trivs verkligen inte då. Så just nu håller jag på att skriva en fet to do-list och ska snart sätta igång och röja. Gött mos.
 
Fet utväxt och dagen-efter-smink. Kan ju inte bli annat än succé!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback