Tecknartorsdag

Vaknade lika tidigt idag som igår. Hade ju gärna sovit till i alla fall tio när man är ledig, men samtidigt är det skönt att man inte sover bort hela dagen. Hur som helst. Blev väldigt sugen på att teckna, och eftersom jag varken har haft tid eller lust till det nu det senaste så tänkte jag att det är lika bra att passa på nu när man är ledig.. Frågade på Facebook för ett ganska bra tag sen om det var någon som ville bli avtecknad. Förväntade mig ingenting, men det var några stycken som var sögna så jag hade minsann lite jobb framför mig. Meeeeene, ja..det var inte riktigt blivit av, så att säga haha :D Så idag är det väl en perfekt dag att börja på den första!
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback