Sweden Rööööck

När de börjar släppa band till Sweden Rock så försöker jag vara snabb med att göra en playlist på Spotify, dels för att smidigt kunna lyssna in sig på band som man inte hört innan, och dels för att kunna tagga ordentligt! Sen när de släpper fler och fler band så är det bara att fylla på, så slipper man göra en playlist med typ 70 band sen i april.. Sen så lägger inte jag till ALLA band de släpper på denna playlisten, hade varit lite drygt att lyssna på sånt man inte gillar. Utan det är bara i mitt tycke bra musik, plus att det kan bli någon enstaka låt med band man inte lyssnar på annars, men som ska ses på bara för att.
Tänkte att jag kunde dela med mig av denna playlisten! Klicka HÄR för att komma till den. Den fylls på allt eftersom de släpper fler band.
 
 



Ska lätt subscriba till din lista :D Tack så mycket!

Svar: Haha, varsågoooooood! :D
Whatsername

2013-10-15 // 22:13:56

älskar bilder!:D så jävla skön ;)

Svar: hur faaaan kan man inte gilla mötley crüe :O::O men smaken är ju som baken ;)

jag har att några idéer på lager! Blir nog den klassiska döskalle med ros på låret till vintern, så ska jag bygga på lite på ryggen för har en syster tatuering där, osv osv ;) har ju massvis av idéer av vad jag vill ha ;)

Svar: Hahah, that's me ;)Låter riktigt nice hörrö! Kör en sugarskull och ros på högerlåret så ser vi likadana ut HAHA!
Whatsername

2013-10-19 // 14:32:46

Åh Sweden Rock... vill att det blir sommar nu så man får åka dit :D

Svar: Jag meeeed, längtar som tusan! :D Peppa peppa peppa!
Whatsername

2013-10-19 // 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback