Sär skrivning

Något av det mest irriterande som finns enligt mig är särskrivning. Som tur är så finns det grupper på Facebook som lägger upp sånna här bilder så man kan skratta åt helvetet! :D
 
 



Hahahhahaha. Jag dör!! Det här var lätt en av de bästa särskrivningsbilderna!!

Svar: Haha, eller hur?! Sjukt rolig :D
Whatsername

2013-10-12 // 16:50:40

Haha underbart rolig bild xD Dock är jag helt klart en av dessa som är jätte bra på särskrivning. Särskriver typ jämt x)

Svar: Visst är den! Satte av ett asgarv när jag såg den på Facebook :DHm, har aldrig tänkt på det när jag läser din blogg faktiskt. Är vän med vissa på Facebook som särskriver brutalt jävla mycket. Funderar nästan på att ta bort vissa endast just pga att deras statusuppdateringar är så jävla irriterande. HAHA! (A)
Whatsername

2013-10-13 // 15:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback