Morgontrött? Närå.

Imorgon börjar jag jobbar på Gekås igen, och då är det verkligen tidiga morgnar..kommer behöva gå upp klockan 4 på morgonen, uäääääh! Så idag hade jag tänkt öva lite inför morgondagen och gå upp klockan 6, ta en lång varm dusch, äta en dunderfrukost och bara mysa i soffan tills jag ska till Ullared strax efter 10 och hämta arbetskläder. Ehe jaaa...gick ju sådär! Snoozade i 1 timme, och sen råkade jag stänga av alarmet och sov i 2 timmar till haha! Får ställa 10 stycken alarm på mobilen tills imorgon bitti känner jag :)
 
Idag ska jag som sagt till Ullared och hämta mina arbetskläder på Gekås, sen ska jag direkt vidare till stallet och hjälpa till med lastning osv av Prins eftersom han ska iväg på kurs idag! Sen när vi har lämnat honom så brummar jag hemåt och sätter igång att tvätta och städa och pyssla. Måste hålla mig sysselsatt hela dagen så att jag är svintrött redan vid 8-9 ikväll, annars så kommer jag ju dö imorgon! 

Instagrambild från i lördags.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback