Bakfyllekäk

Vilken helg! I fredags kom mamma och pappa och hälsade på. Jag bjöd på tacopaj, och sen segade vi framför TVn med massa chips och godis tills vi gick och la oss klockan 10, svintrött allihopa haha!
I går åt vi en brakfrukost, sen tog mamma och jag en liten shoppingrunda och åkte sen hem igen och pysslade hemma. Har nu min ryamatta i vardagsrummet igen, myyysigt! Och har nu äntligen två taklampor där! Innan har det inte gått dammsuga efter typ klockan 6 på kvällen, vilket sög. Sen åkte vi till stallet där jag red på Prins för Thomas (som är han som ridit in Prins), och svischade sen hem igen. Mamma och pappa åkte tillbaka till Falköping, och Olle och jag åkte in till Varberg för att partaja. Fullt upp i helgen med andra ord! Så nu tänker jag inte göra något annat än käka bakfyllekäk och kolla på film. Och gå och lägga mig tidigt. Kneg imorgon, så ska upp klockan 4 som vanligt. Kommer vara väldigt lycklig när lönekampen kommer!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback