När det regnar..

Denna veckan är det ridläger i stallet, och på eftermiddagarna har jag följt med tjejerna på Prins när de har ridit ut i skogen. Och idag så fick vi rida i äckligt regn (ett tag ösregnade det ganska galet), och trots regnställ från topp till tå så var jag minst sagt genomblöt när vi kom tillbaka till stallet. Kändes som att jag hade kissat ner mig för det hade läckt in och följt tyngdlagen, dvs runnit neråt mot skrevet och vidare till insidan av benen. GÖTT! Dessutom, när det är blött så färgar mina skinnhandskar av sig. Mina händer var ju lite lagom snygga efter den ritten :D

 
 



Gratis tattueringar hahaha ;D Nämen dölläckert! :D

Svar: haha tack,ska pyssla ihjäl mig när jag köpt mer :P

Svar: Haha, eller hur :D Alla som såg det sa att det såg ut som att jag hade tatuerat händerna, haha! Men som jag sa till Olle; lika bra man vänjer sig, för en vacker dag kommer ju handsingarna bli tatuerade ;)
OH OH OH! DÅ vill jag beställa av dig :D
Whatsername

2013-06-27 // 23:04:24

Duuuuu det låter förjvla bra sörru ;D skulle med vilja fylla mig händer men blir nog sisst av allt ;D höhöhöhöh ! :D absolut babe!

oooo oooo ooo nu testar jag o "signera som enita" hahahahaha :D <3 tack för den vackra förklaringen, jag är ju inte van med kära bloggvärlden nu igen :P

Svar: Samma här, men hända kommer det! :DBRA ENITA! Hoppas det funkar förej!
Whatsername

2013-06-28 // 09:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback