Birthday Portrait

Idag fyller min storasyster år! Hurra Hurra Hurra!
Jag är inte alls påhittig när det kommer till födelsedagspresenter och julklappar och sånt, men kom på att jag kan ju faktiskt teckna ett porträtt. En väldigt personlig present! Och efter många teckningstimmar (Tror ingen som inte håller på och tecknar förstår hur lång tid ett sånt här porträtt tar. I alla fall för mig.) så blev jag klar med denna förra veckan! Ska självklart försöka hitta någon passande ram ockå :)

Tecknat på A3-papper med pennorna B - 4H (och allt däremellan). Har även haft knådgummi, stompf, toalettpapper och en näsduk till hjälp :)

WIP








 



SHIT vad du är dukrig. jag trodde det var ett foto först. Bra jobbat :D

Svar: Åh, tack så jättemycket! Vad glad jag blir :D
Whatsername

2013-07-25 // 22:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback