Hej Hej Hallå

Wops. 10 dagar sen sist. Inte för att jag tror att någon saknar mig, men det är ju roligare om man håller igång det lite :)

Vad har hänt sen sist då? Har hunnit fira nyår med att käka god mat hos svärföräldrarna och druckit alkohol hemma hos Däjvid. Hade egentligen funderat på att åka upp till Enitababy, men det blev helt enkelt inte av. Synd, för jag saknar den bruttan som fan! Sen i helgen så festade jag med mina gamla jobbarkompisar från Gekås. Vilken fyllekväll det blev haha! Och förutom lite onödig dramatik framåt småtimmarna så hade jag svinkul!
Och fler roliga grejer är på gång. Ska tillbringa hela helgen på hotell tillsammans med mina andra hälft, och på lördagen ska vi på födelsedagspartaj för min systers sambo. Klädkod? Mustasch! Ska bli jättekul :)

Ohwell. Är trött som 17 så ska gå och slänga mig i snarkebingen och somna till någon film. Upp tidigt imorgon bitti och släppa ut pållisar och mocka hästbajs. Det är aldrig fel det!
 
 
 



joo jag läser :D mer inlägg!!!

2013-01-09 // 22:55:39

Jag lääääääääääseeeeeeer!
Minmustaschärfin

2013-01-10 // 17:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback