Avantasia

Ikväll när jag färgade håret åt karlsloken så lyssnade vi på Avantasia under tiden, och fan vad jag saknar Sweden Rock när jag hör dem! Deras spelning på SRF var enligt mig en av de bästa under hela årets festival. Sen när världens största mysgubbe Bob Catley står och viftar med sina händer och avslutar varje fras med "yeah" i The Stori Ain't Over (dock inte så mycket i klippet från Wacken, typiskt!) kan man ju inte annat än att älska honom! Dock verkar jag vara ganska ensam om att tycka att Tobias Sammet inte har en svinbra sångröst..

Två enligt många uttjatade låtar. Enligt mig är de fantastiska! Lyssna och njuuuut.
 
 



Å fan vad jag längtar till sweden rock i sommar!

Svar: Jag meeeed! Är inte så jättepeppad på line-upen, men på festandet och fetivalstämningen! Jävlarrr!
Whatsername

2013-12-27 // 23:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback