Hur jävla klantig får man bli?

För ett par dagar sen bokade jag tvättstugan, och imorse gick jag upp tidigt för att hinna tvätta flera maskiner + göra lite annat innan jag åker iväg till stallet i eftermiddag. När jag gick ner till tvättstugan igen en timme efter att jag startat tvättmaskinen så var det någon som har lagt ur all vår tvätt ur tvättmaskinen (kan ju tillägga att det var endast underkläder och sockar..) innan den hunnit bli tvättad, så den var helt genomblöt OCH smutsig. Mums. Blev minst sagt förvånad så jag gick och kollade på bokningstavlan, and guess what? Jag lyckades börja tvätta på fel dag..det var ju IGÅR förmiddag som jag skulle tvättat! Så nu hänger det en jävla massa genomblöta och otvättade trosor, kalsonger och sockar på tork på balkongen. Så jävla klantigt! Tycker mest synd om han/hon/det som fick lägga ur våra blöta underkläder, HAHA! Om någon hade råkat tvätta på min tvättid och det hade varit underkläder så hade jag bara väntat i en timme och låtit maskinen tvättat klart. Inte så jävla fräscht att gräva i någon okänd människas använda kalfjupper liksom..

OHWELL! Bara att boka igen och hoppas att det finns en ledig tid den närmsta veckan och att man inte tar fel på dagarna igen..i värsta fall får vi väl ta med all tvätt till mor och far i helgen och låna deras tvättmaskin, hähä.

Det är mest såhär jag ser ut nuförtiden..trött, ofixad och fula kläder. HAHA vilken pingla jag känner mig som!
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback