Hipp Hipp Hurra

Min syster har fyllt år, så i helgen åkte vi hem till henne i Göteborg för att fira! Vi blev bjudna på supergod pulled pork och tårta, och sen på kvällen så käkade vi mat på Miss Sophie. När vi hade käkat klart och var vääldigt mätta och belåtna så våldgästade vi en vän till dem som precis flyttat till Göteborg. Efter någon folköl där så gick vi istället ut och tog en öl. Kvällen blev inte jättelång, men ändå väldigt lagom.

 
 
 
 
HAHA mitt ansikte?! :D
 
 
 
 
 
Kosmos rensar ogräs; mums!
 
 
 



haha blev fan hungrig när jag fick se bilderna ;) åå göteborg är så mysigt! brorsan har flyttat dit nu så då kan ja fan oxå va i storstan mer ;)

Svar: Haha det förstår jag! Så jävla god mat, rekommenderas verkligen om du ska ut och käka i Götet :) Fan vad nice! Göteborg är ju lätt bästa staden :D
Whatsername

2013-08-06 // 17:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback