Teckningar

Kollade igenom min mapp med teckningar på förmiddagen och blev faktiskt väldigt varm i hjärtat när jag såg mina finingar, utan att låta alltför självgod. Har alltid varit fruktansvärt jävla självkritisk med grejerna jag tecknar och har sett det som är dåligt mycket mer än det som faktiskt är riktigt bra. Men nu när de har legat undan i mappen ett bra tag så blir jag faktiskt stolt över mig själv när jag kollar på dem igen. Om det hade varit någon annan som hade gjort dem så hade jag blivit jätteimponerad över hur duktig personen hade varit, så varför kan jag inte vara det över mig själv? :) Anyways, nu är jag superpeppad på att fortsätta öva och bli bättre. Teckna teckna teckna!

Hittade även lite halvfärdiga grejer som jag har tänkt göra klart. Kuuul! :D 
Och by the way. Om någon vill bli avtecknad så är det bara att tjoa till. Vill ha massor att öva med :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback