Måndagstrött

Har varit så jävla trött och seg hela dagen idag. Kanske inte så konstigt med tanke på att det är måndag. Men nu på kvällen fick jag en energikick utan dess like och kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska göra; teckna, kolla på film, diska, laga mat, städa, rensa garderoben, organisera papper...om jag ligger i så kanske jag hinner göra 4 av sakerna i alla fall. Så mycket att göra, så få timmar på dygnet. Oh well.

På tal om att laga mat. Våran micro har gått sönder och jag känner mig helt handikappad och heartbroken. Men TÄNK vilken tur att jag fyller år om ynka 20 dagar, så gissa vad som kommer stå högst upp på min önskelista! Eller, näst högst upp. Får hellre massa fin färg under huden än har en farlig strålningsmaskin i köket, som jag har endast på grund av att jag är så jävla bekväm. 

Dags att få tummen ur och diska ölglasen från i fredags. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback