Babbel babbel

Har varit riktigt trött och seg hela veckan, så den här fredagen var verkligen efterlängtad. Så nu när jag har slurpat i mig ett glas vitt och tryckt i mig lite pizza, som killen bjöd på innan han stack till en kompis för att spela Nintendo, ska jag slänga på en film och soooovaaa. Vaknar förhoppningsvis av mig själv tidigt imorgon bitti så jag hinner ut och springa en sväng. Jag har varit sjuk och sen haft en lårkaka, och Olle har trampat på en spik så det har inte blivit så mycket springande för våran del. PLUS att kattjäveln tuggade sönder mina hörlurar där också, och att springa ensam utan musik är jag inte jättesugen på..men nu har jag fått fina, rosa hörlurar av min fantastiska karl, så ska minsann se till att motionera på helgerna :) Att mocka massa hästbajs, bära vattenhinkar och ensilagepåsar, rida hårda dressyrpass och rida unghästar tycker jag är nog med motion på veckodagarna. Känner mig som en klubbad säl varje dag, haha!

Ohwell. Bingen väntar.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback