Världens finaste jacka

Jag har äntligen hittat en jacka som jag fullkomligt älskar! En supermysig, svart höstjacka med luva (vilket är det bästa med hela jackan) :) Och det får plats en tjock tröja under, så jag kommer kunna ha den i vinter också! LÖÖÖVE IT! Från Bikbok för några hundra riksdaler.




Satan vilken goooosiiiiidooosig jacka! Give it to me gurl :O
<3

2012-09-25 // 10:21:12

Svar: Jag meeed! Så kan vi kickasssss tillsammans på konserten ;D !!!!

2012-09-25 // 22:59:56

Svar:
JAaaaaaaa jag vill och jag SKAAAAA! Men vet att jag är lazy ass eller snarare fegidiot som gör halvdanta besök på butik när jag söker jobb..eller kass på cvn osv ! :O det som oroar mig! Men iofs...nu pratas det om Johan,och finns la inget annat jag vill än att flytta dit <3

WANT TO !!!!!!! Innan året är slut så kommer jag till dig / o du hit, right? :D

2012-09-25 // 23:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback