Jag funderar...

...på att bli det svarta fåret igen. Är skittrött på att alltid gå omkring i halvfult hår. Ja, rött är skitsnyggt och blablabla. Men att behålla det snyggt är en helt annan femma. Speciellt när man heter Mimmi och har både jävligt långt och jävligt tjockt hår. Så att ha färgbomb i varje gång man tvättar håret går bort direkt (jag lovar, att duscha blir fan ett stort jävla projekt när man ska ha i den skiten. och jag lyckas aldrig få det jämt heller.), och då blir det något dassigt orange-rött aktigt som inte är jämt någonstans, vilket inte alls är snyggt. Och jag vägrar att färga håret mer än typ en gång i månaden, allra helst varannan månad. Så, så snart som möjligt kommer jag att slänga min färgbomb och gå tillbaka till att bara behöva färga utväxten. Om jag vågar.






du är ju gorgeööös i svart också så det blir nog jättebra=)

Svar: Taaaack sötnos!
Whatsername

2012-09-13 // 12:23:47

Du är tamigfan snygg i bådaaa och ! :D Meeen det är ju aldrig snyggt med otvättatrött på mitt hår,så knooow that feeling! Så kör på svart med röda slingor eller så så slipper du använda heeeela färgbomben på 1 gng förbrukning :P <3

Svar: Tycker det är så jävla jobbigt med slingor när man ska färga bara "/ En färg i hela huvudet är min grej :D
Whatsername

2012-09-13 // 12:31:29

har samma problem typ, men jag är dock för envis för att sluta färga rött :P

Svar: Haha, ja det är så jävla snyggt med rött så man vill ju inte ge upp i första taget. Meeeen, jag antar att jag är för lat för att jag skulle försöka ha det längre, höhö.
Whatsername

2012-09-13 // 13:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback