Snark.

PUH vilken lång dag det har varit för mig. Kom hem för några minuter sen och är helt färdig i skallen. Det blir bara lite käk och sen bingen för min del. Ska nog somna till Hårdrockens Historia som ligger ute på SVT Play just nu. Det gick visst på Kunskapskanalen igår kväll. Sett det någon eller några gånger innan, men aldrig fel att se igen :) Mycket bra musik, och flera roliga människor som intervjuas.
Imorgon ska morsan plus en eller två vänner till henne ner till Gekås, så självklart ska jag dit och passa på att hälsa på dem :) Träffar min familj så himla sällan, så man får utnyttja varje tillfälle som kommer. Sen kommer det inte bli speciellt mycket shopping, kanske lite sköljmedel och kattmat. Ska nog knåpa ner en lista nu innan jag somnar. OCH en lista på vad jag INTE ska köpa! Plockar alltid på mig t.ex hårspray, torrshampo och tamponger, så har gaaaanska fullt av sånt hemma.

Ohwell. Bingen väntar. Puss.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback