Fredagsmys

Nu har jag fått mitt godis och min julmust, Olle är på ingång och det går en jättebra film på TV. Vilken fredag det blev! Kattfan hade varit uppe på soffbordet under tiden som jag var i affären (vilket han VET att han inte får vara på), brötat omkring bland mina tecknargrejor som ligger där, och gått iväg med min absoluta favoritpenna. Självklart så hittar jag den inte, så är ganska pissed. Jävla rebellkatt jag har, han gör allt som han inte får göra, haha! Någon sorts bokstavskombination har han säkerligen också. Ohwell, jag får försöka teckna utan min favoritpenna och hoppas på att jag hittar den så snart som möjligt.

Ha en fin fredagskväll. Puss.

Största tjockisen av alla :D 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback