Fyrgång


I lördags hade de öppet hus i stallet, och den dagen har de alltid flera olika tävlingar. Jag var med och tävlade i fyrgång på Rubin, och ja. Det gick ju ganska bra! Rubin och jag vann :D Det var tänkt från början att mamma, pappa och Therese skulle komma ner och hälsa på den helgen, plus att de skulle kolla när jag tävlade. Men eftersom jag fick ett nattpass där så sket vi i det. Så Olle var jättesnäll och följde med och tog kort och filmade, trots att hans hästintresse är likamed noll. Haha :D

>> Om du är ridvan och sugen på turridning så kan du alltid kika in HÄR.










Åh, vad söta! Längesedan jag red. o:

2012-05-22 // 15:56:43

SVAR Sam

Hihi (A) Börja igen vettja :D

2012-05-23 // 00:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback