Redhead


Mina föräldrar fick låna min kamera när de är utomlands, så det blir inte bättre än några crappy iPhone-bilder som gör att längderna ser ännu orödare ut än vad de är, haha :D Känner att mitt hår måste vila från avfärgningar och blekningar ett tag nu, men sen ska det fanimig bli en lika snygg röd färg i hela håret som det är uppe på huvudet!


Vad gör jag till vänster...?




Snyggt !!!! :)

2012-03-26 // 07:56:44

MIMMI! Du kom på en andraplats i min tävling om den grymma goodiebagen! :'D Kolla in min blogg så du kan lämna mail, så jag får tag på dig! GRATTIS! :) Du får alltså ett litet tröstpris! :D

2012-03-27 // 22:07:07

SVAR Enita

Tackkkkk! :D Färgen syns dock typ ingenting på bilderna, haha :D

2012-03-28 // 15:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback