Instagram - Sweden Rock Festival 2012


mimmiaxelsson @ instagram



svar:
ojaaaa!!1 och den ska tamigfan bli min nästa månad, hoppas hoppas hopppas, jag dör så snygg!! :DDD

apsnyggt med jeansväst o även skinnväst,omnoms!
indeeeedo darlin, men snart kommer väll den förbaskade soljäveln dyka upp ( då man sitter på jobbet o inte alls får känna av den säkert :P )

Svar: Haha eller hur, det hade varit så jävla typiskt! Du sitter också inne hela dagarna på jobbet va? ^^
Whatsername

2012-06-19 // 20:52:39

svar: haha jaaaaa, jag gör ju det desvärre :(( suger balle men skönt nu iaf då jag jobbar dag och kan göra något utav resten av dagen jämfört med kvällsveckor :P

hur gåre på ditt jobb nurå :D? logga på msn :D

Svar: Jaaaa precis, om man jobbar dag hinner man ju göra grejer med folk efter att man har slutat, men om man jobbar kväll försvinner hela dagen. Hur är dina tider och sånt? Långa pass eller typ normala? :)Haha har fan inte jobbat sen i fredags xD Men imorgon så drar det igång igen, och så blir det jobba lååånga pass veckan ut. Eller, bara nio timmar på midsommarafton, ehe. Men tiden går snabbt, plus att jag trivs jättebra :)
Haha har gjort det men du svaaarar ju intHä :D
Whatsername

2012-06-19 // 21:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback