Torsdag

Nu ska jag få tummen ur och se till så att det inte är så jävla dött och tråkigt här. Det är nästan ingen som hänger här längre, men för de få som är kvar måste det ju finnas något kul.
Både idag och imorgon är jag heeelt ledig (känns som en evighet sen som jag var ledig två dagar i rad), vilket känns jävligt gött. Förutom att Enita väckte mig med kärleks-sms imorse så har jag och karlsloken tagit en lång sovmorgon och sen bara legat och degat i sängen fram tills typ..för en halvtimme sen. Men eftersom han inte är lika oupptagen som mig så var han tvungen att åka iväg. Så jag började pyssla med lite biler som jag ska sätta in i ramar. Ska skriva ut lite fler bilder som är mina egna så samlingen på väggen blir större någon gång :)




Åh, Skallar är bland det snyggaste man kan ha på väggen *_*!

2012-07-12 // 13:17:11

sv: Do it ! Den är skitnice och passar typ i alla hörn av mitt rum XDD !!

2012-07-12 // 13:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback