Rainy Day

Har haft ont i halsen sen i lördags, men nu under natten blev det värre och jag känner att en bihåleinflammation är på gång. Så jag fiser i soffan, proppar i mig Ipren och lyssnar på ösregnet utanför. Inte så illa :)
Igår kom äntligen karlsloken hem från Norge, så jag väntar bara på att han ska vakna till liv så vi kan ha en riktig mysdag ihop. Och kan det bli bättre väder till en mysdag? Don't think so! Ska nog till och med slå på stort och brumma in till Varberg för att se om Subway som nyligen öppnade där är något att ha. Aldrig fel med Subway.




Kass jävla sommar, regn all the time. Men vänta - nu kikar solen fram! Måste springa ut fort som fan innan den försvinner XD!!

Svar: Hahaha :D aaaah sol här med! Måste ut känner jag, innan det börjar ösregna igen!
Whatsername

2012-07-11 // 18:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback