Torsdag


Jag skulle egentligen börjat jobba klockan 13:30 idag, men blev inringd klockan sju imorse, uhu. Åkte ifrån sorteringen på morgonen en sväng för att besiktiga bilen. Fyfan vad nervös jag var! Finns inga tråkigare utgifter än de till bilen, så ville komma därifrån med blanka papper..vilket jag inte gjorde. Två stycken tvåor som kommer vara både billiga och lättfixade. Men annars såg allting jättebra ut! :)

Mamma och jag slutade samtidigt idag, så efter jobbet gick vi och käkade supergod buffé och lite sushi. Är så mätt så jag skulle kunna däcka i sängen tills imorgon bitti, men hovslagaren kommer om typ två timmar och jag tänkte rida innan det. Livet är hårt ibland :D

Sen ikväll ska jag teckna! Har inte gjort det på ett tag eftersom jag mest har flyttpackning i skallen just nu, så tänkte att det skulle vara på tiden att släppa det en kväll.

Wops. Massa text.




Muppbild på Johanna från tidigare i veckan.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback