Tisdag


Red tillsammans med Julia och Gina mitt på dagen, och efter det har jag inte orkat göra någonting (förutom att lägga upp skor på Tradera). Är riktigt slö och börjar känna mig lite sjuk. Hoppas det inte blir värre än såhär, och att det inte håller i sig tills nästa vecka. Måste ju vara frisk när jag flyttar :D
Nu ska jag göra en jävla massa milkshake och kolla på film tills jag somnar.






sv: åh tack så mkt!:)

ser att du är från Falköping, är där ofta faktiskt! hehe:D

2012-01-24 // 23:02:11

SVAR Josefine

Har sett att du skrivit emellanåt att du är där :) Tyvärr så är ju Falköping inte direkt något att hurra för, hähä :D

2012-01-25 // 07:09:11

sv: haha nej eller hur! tur att det ligger bra och nära andra större städer iaf!:)

2012-01-25 // 10:19:53

SVAR Josefine

Jaa, det och att det är bra tågförbindelser är ju det stora plusset :) Men annars en jävligt jobbig stad. Gissa varför man flyttar (A)

2012-01-25 // 17:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback