Nyårsafton









Självklart var jag en riktig smartröv och ställde mig bakom ett jävla träd när jag skulle ta kort på fyverkerierna. ehe.






Blev som sagt en lugn nyår med massa god mat. Jävligt gött om ni frågar mig, för nyår är den mest överskattade högtiden vi har i långa landet lagom. Man förväntas supa sig skitfull och ha skitkul, men det slutar alltid skitdåligt.



sv: SKOJJA INTE! blir alldeles galen, har skrivit om mitt cv typ miljoooner gånger o samt cv:t och det låter lika hemskt jämt :O



vi får allt peppa varandra för o söka jobb hehe :D

GOTT NYTT ÅR FÖRRESTEN !

2012-01-04 // 20:32:53

SVAR Enita

Skojar aldrig, wähähä! :D

Påtal om det så skickade jag precis iväg ett (enligt mamma) svinbra personligt brev. Och jobbet är ett av mina drömjobb. Håll tummarna för mig :D:D:D



Gott nytt år fina du!

2012-01-04 // 20:56:00

SVAR: Duuu, jag håller både TUMMAR & TÅR för dig :D

2012-01-04 // 21:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback