I feel priittiiii


Var ganska dålig igår på grund av bihåleinflammationen som besöker mig några gånger varje år, ett tag trodde jag att mitt huvud skulle sprängas sönder. Idag är jag lite piggare, men näsan rinner värre än någonsin. Var tvungen att ha pepperstussar i näsan inatt för att inte snora ner hela kudden, haha :D Så har bara tagit det lugnt idag. Ska börja tvätta för fullt och sen teckna fram tills jag ska till stallet och släppa in hästarna för natten. Blir nog en lugn barbackatur på Rosie också :)
BLABALBALA.

Idag fick jag ääntligen i min 12 mm-tunnel i högra örsnibben! Så jävla gött att slippa sova med töjspiraler. Hatar dem.


Snibben är lite svullen eftersom jag har pillat endel med den. Men det försvinner :)
Snyggt att stenarna på tunneln jag har haft i ett tag nu i vänster örsnibb ser ut som en smiley. En smiley med glugg.



Ser skit läckert ut :) Go mimmi!

2012-01-26 // 16:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback