Valentines Day


Eftersom jag hade fixat en så tråkig present till Olle igår så hade jag tänkt laga mat som vi hade kunnat käka när vi kollade på The Walking Dead - supergott potatismos (kan det bli annat än gott när jag gör det?!) och hjärtformade falukorvsbitar, handmade by me såklart eftersom jag inte har några pepparkaksformar. Men när jag berättade detta sa han att han inte ville ha något, och att jag inte behövde äta så mycket eftersom han skulle ta med mig på en utflykt. Så jag fick äta mina hjärtformade falukorvsbitar helt ensam.
Självklart slår Olle på stort och bjuder mig på suupergod mat på en mysig restaurang, och sen när vi kom hem kollade vi på TWD och mumsade i oss B&J's. Gissa om jag kände mig fjuttig med mina sketna chokladkakor, haha! Löööve him!




SV: Så lite :D



Åh fan.. det är ungefär på det sättet jag också gjort. Men nitarna verkar aldrig vilja stanna kvar och det suger. :S



Ni verkar då ha haft en mysig alla<3dag :)

2012-02-15 // 16:33:41

SVAR Sofen

Fan vad jobbigt "/ vad är det för nitar du använder då?

2012-02-15 // 23:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback