Sparkdräkt


Här händer det inte så mycket annat än en hel del fix i lägenheten. Har också insett att det går väldigt många tåg härifrån, och en helvetes massa fler lastbilar åker igenom. Jag bor mitt mellan järnvägen och huvudvägen så får höra på det varje dag, hä :D Ganska trevligt.

Skulle egentligen till IKEA idag men Olle kände sig lite dålig, så vi stannade hemma och bara tog det lugnt istället. Förhoppningsvis åker vi dit imorgon. Åh vad jag älskar IKEA! Sen ska jag bannemig ringa till fastighetsägarna och kräva att få det omtapetserat i hallen, vardagsrummet och sovrummet. Ser ut som att någon har lekt med en kulspruta på de tråkiga beiga väggarna..


Fisit omkring i denna hela dagen. Faktiskt väldigt mysig!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback