So far...



Ehe, snyggt blänk från lampan.




SNYGGT!!!!



Sv: Hahahaha, eller hur! Håller med. Ja men visst är det, tatueringar är så hett. Har dock planerat och inspirerats och FRAMFÖRALLT valt ut vem fan som ska få sätta nålen i mig i typ snart 2 år. Men nu äntligen är det på G, så djävla awesome! :D

2012-02-16 // 12:21:07

SVAR Sazzy

Tääänk joo snygging!



Fan vad gött att äntligen få den då :D Jag har haft turen att ha en gryyym tatuerare i Falköping när jag bodde där, så det har alltid varit självklart vem man ska gå till. Och där jag bor nu finns det antagligen en som är väldigt bra bara 5-10 minuter ifrån. Ganska gött :D

Vad är det för tatueringsplaner du har då? :)

2012-02-16 // 21:21:45

jäklar va duktig du är! :O



gå gärna in och ställ en fråga eller två i våran frågestund, kram! :)

2012-02-17 // 17:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback