Onsdag



Sitter och knåpar ihop en to do-lista med saker som jag vill ha gjort idag. Förhoppningsvis kommer jag ha fullt upp hela dagen! Sen i eftermiddag när Olle kommer hem från skolan så ska vi/jag ner till Borås och hämta min sängstomme. Den fick inte plats när vi hämtade sängen i förrgår. Blir himla massa körande bort och fram, så jag hoppas detta blir sista gången..
Imorgon får jag reda på om jag kommer få det omtapetserat eller inte! Hoppas verkligen jag får det, för det är typ 20 stycken hål i sovrummet, och närmare 15 i både hallen och vardagsrummet. Dessutom så har något klantarsel som bott här innan satt upp gardinstänger fönsterlisterna. Inte så jävla vackert >.> OCH så har det blivit omtapetserat i köket utan att jag vetat om det (var en supersnugg tapet där när jag kollade på lägenheten), och där är det massa fläckar med tapetlim kvar. SUCK!



Du är så söt lilla Mimmierten!

Men dom kökstapeterna du har nu är ju vrålsnygga! Lite surt bara med tapetklistret. =/ Vin i din nya lägenhet snart??? I hope sooooo! Så portar grabbarna därifrån och slipper alla "diskussioner"!

2012-02-08 // 12:20:53

SVAR Anna

Men hallååå, du är Annafjärten!

De är snygga yes indeed, men blev lite besviken eftersom det var en supernsygg roströd tapet när jag kollade på lägenheten. Och eftersom alla andra rum är beiga och tråkiga så var det köket som livade upp allting. Meeeeen om jag får byta tapeter i de andra rummen nu så ska jag minsann se till att välja några roliga :D

Klart vi ska! Mor och far kommer ner nu i helgen, ingen aning om vilka dagar. Men om de inte är här på lördagen, skulle det funka för dig då? :D Annars kanske nästa helg?

2012-02-08 // 13:05:21

SVAR: Ahaaa, då hänger jag med. Hoppas att du får nya tapeter nu dååå! För dom är borrhålen var ju inte överdrivet snygga. :/

YEY! Lördag skulle funka för mig!:D

Nästa helg är jag dessvärre uppbokad, men annars kan vi ju ta det helgen efter den om inte Lördag funkar.

2012-02-08 // 15:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback