Godmorgon


Karlsloken ligger fortfarande och sover som den lilla grisen han är. Funderar på att riskera att väcka karln och ta tag i det enorma diskberget i köket. Eller teckna klart min teckning på Kat von D och lyssna på Maiden. hmm.. Disken får vänta.




Haha, har också ett diskberg i köket. Dock tycker jag det är trevligare att hinka kaffe i soffan med bra musik. :P



Sv: Jo, sverige och dess jobbmarknad idag är SKIT. Alltså, säljjobb är inte det roligaste som finns. Har varit branschen i 6 år så det gäller verkligen att hitta ett ställe som är SERIÖST och där de har bra arbetsförhållanden. Stället jag är idag på är SKITBRA, älskar det och DinEl är ju ett stort och seriöst företag. Men annars är det ju absolut inte att rekommendera. Butiksjobb verkar ju ändå helt okej, dock lär väl konkurrensen vara hård...



Men AWHH! tack hörru, ska slänga upp en länklista på min blogg också när jag har tid, diggar din blogg med :*

2012-02-18 // 12:03:59

SVAR Sazzy

Haha eller hur! Hatar kaffe dock, men den där jävla disken skjuter man gärna upp så länge som möjligt..

Jasååå, vart jobbade du då? Än sålänge har jag bara sökt bland de stora kedjorna, och då känns det som att det nästan måste vara seriöst. Och sen kommer jag aldrig i livet gå ur facket, så om det skulle vara något som verkligen är piss kan man ju alltid vända sig till dem :)

Jo, det är väl många som vill jobba i butik. Känner att det skulle vara roligt som fan eftersom det är massa kontakt med kunder och så :)



åhåhå, tack som fan :D

2012-02-18 // 16:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback