Bilder från i lördags



Fick cupcakes av Anna i inflyttningspresent :D






Hahaha! Glad tjej får alkohol :D


Mh-mh-mh! Väntar på jackor.

Vi gick till det stället som var närmast från där vi blev avsläppta eftersom det var halv snöstorm. När vi kom in där kändes det som att vara på Ållefestare på nytt, dvs bara en massa fulla, juckande små flickor (och några juckande små pojkar som knappt ens fått hår på bröstet). Inte direkt vår kopp te, så vi skuttade vidare (i snön, utan jackor) till nästa ställe. Där var det snarare 50+, så vi gick till nästa (i snön, utan jackor), men där var det matsalsstämning. Sååå, vi gick tillbaka till gymnasiediscot och hade kul, skakade lite stjärt, och drev med folk som dansade fult. Haha åh, det är så kul att härma folk som dansar fult :D

 




SV: Åh, de var fett snygga :D Har du något bra tips på när man sätter fast nitar? Mina åker bara av hela jävla tiden >_<



Namnam, cupcakes!

2012-02-13 // 18:23:05

Haha! Jag dör lite Mimmi! Jävla fyllekaja jag är då! Och sista bilden, seriöst, kolla in min haka!! hahaha!

2012-02-13 // 19:02:39

Jajävlar ibland kan jag också :P

Awww,men du får mysa lite extra med killen då bara ju :D!!! ooo guud vad dom dära muffinsarna ser goda ut!..

2012-02-13 // 20:04:06

SVAR Sofen

Tack tack tack! :D

Ingen aning om vad du har för nitar. Vet inte ens om det finns olika sorter? Haha :D I alla fall, jag har pillat bort mina från ett gammalt nitbälte som jag aldrig använder, och sen bara kört de vassa piggarna genom tyget, och vikt in dem på baksidan. Om du förstår? ^^ Superenkelt så länge tyget inte är för tjockt :)

2012-02-13 // 22:23:09

SVAR Anna

Hahaha så himla roligt ju! Kolla näst sista bilden, HANDEN xD Hur gör du?! :D

2012-02-13 // 22:26:37

SVAR Enita

Det ska jag absolut göra :) synd bara att pojkstackarn är förkyld som fan. Men är ju inte direkt superpepp på någonting när man har en jävla bihåleinflammation "/

2012-02-13 // 22:28:36

Tack för hjälpen, men OJ, kan man inte bestämma över bildstorleken på något sätt?! Den blev gigantisk...

2012-02-13 // 23:21:59

SVAR Amanda

Om du har laddat upp bilden på någon annan sida än blogg.se så får du ändra storleken på den innan du laddar upp den. Så du får först och främst kolla hur bred din side är (design > redigera stilmall > #side > width), tex min är 200px bred. Sen kan du ju också bestämma storleken på bilden när du laddar upp bilder på blogg.se :)

Eeeeeller så kan du göra din side bredare, men då får du komma ihåg att öka din wrapper och header lika mycket som du har ökat sin side :)

Fan vilket långt svar. Hoppas du inte blir alltför förvirrad, haha!

2012-02-13 // 23:42:00

Tack så mycket! <

Fick någon slags ordning på det. Nu måste jag bara försöka få bort det fula avgränsade sträcket mellan inlägg och sidomeny. Fan vad sämst jag var på detta!

2012-02-13 // 23:54:10

SVAR Amanda

No problem :)

Okej så bra! Tyvärr kan jag inte det i huvudet, brukar gå in på deignadinblogg.se när jag ska fixa någonting med min, men de har tillfälligt avbrott just nu. Googla runt lite vettja, man brukar hitta det mesta :)

2012-02-14 // 00:14:18

Hahahaha! Den ser ut som värsta alien-handen juu! Sikket blockmongo jag är alltså! haha!

2012-02-15 // 11:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback