SUUUUUCKKKK

Det är svintråkigt att läsa när folk klagar på saker, men jag måste få sura av mig lite.
Innan jag åkte upp till mina föräldrar i helgen så grejade, städade jag och gjorde jättefint här hemma. Ville att det skulle vara fräscht och fint när jag kom hem efter jul. Men vad möts jag av? En jävla svinstia rent ut sagt. Svinigt och stökigt överallt. Asäcklig toalett. Massa kattmat och snusprillor i skåpet under diskbänken (BLÄ! Vad hände med att slänga sånt i papperskorgen liksom?!). Granbarr och lera över halva lägenheten. En jävla massa "diskad" disk som jag fick diska om eftersom det inte var rent alls. OCH, det värsta av allt, nästan all min alkohol är uppdrucken (och jag hade jävligt mycket), och det är ingen som har frågat om man får ta av den. Fan vad irriterad jag blir. KUL att behöva städa hålan hela eftermiddagen och kvällen för att det ska kännas beboligt. Verkligen jättekul. Hoppas fan att jag får tillbaka all min alkohol och att julklappen jag ska få av karlsloken är riktigt fin, annars tänker jag sura resten av det här året. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback