Årets första julklapp!

Även om det bara blev jobb en kortare period på Gekås så fick vi minsann också en julklapp. Väldigt snällt :) Jag valde en högtalare. Bara att ploppa i iPhonen och börja digga. Tack Gekås!

Annars då? Long time no see känner jag. Är världens lyckligaste sambo, jobbar 25% i stallet, och undrar vart fan december försvann. Det är julafton redan på måndag, och jag har inte hunnit baka lussekatter ÄN. My god. Har till och med allting hemma, bara tiden som fattas. Sen när blev jag så jävla upptagen? Oh well. Ikväll ska det kollas på mysgubben Ernst, slås in julklappar och göras något försök till julstädning. Även om jag inte kommer vara hemma under jul så är det alltid kul att veta att det är fint hemma när man sitter hos päronen och käkar julskinka och knäck, haha :)

Smell you later. Puss.




Den där var tuff!

2012-12-25 // 21:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback