Myskväll


Både karlsloken och jag är proppmätta efter världens godaste mat. Sitter och pimplar vin och slökollar på Gladiator som går på trean, men vi blir galna på att det är reklam stup i kvarten så nu blir det The Changeling istället. Kommer antingen slockna direkt eller bajsa på mig och drömma mardrömmar inatt. :) Trevligt.




SV: åh men taaack. och detsamma!!!

2012-04-07 // 09:36:24

mysiipysssii,du missar ju myspyskvällar på msn :P



btw inte lååångt alls kvar till srf :O:D:D:D:D

2012-04-08 // 20:09:38

SVAR Enita

Hihi felåååt, ska försöka bli bättre på det ^^

Jag veeeet! Så jävla awesome! När jag är klar med min skyddsvaktutbildning och skrivit på anställningsavtal så måste jag fan fjäska med dem så jag kan åka iväg i juni. Kommer bli fly förbannad annars >.<

2012-04-09 // 11:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback