2012.04.16


Så, nu har äntligen min väktarutbildning dragit igång! En helvetes massa info redan från början, är helt slut i huvudet efter att ha suttit och lyssnat, läst, tolkat och antecknat sen klockan åtta imorse. Nu kommer man ihåg varför man blev så skoltrött, haha :) Fast just nu är jag jävligt glad över att jag gick juridik på gymnasiet, för första avsnittet vi ska läsa på tills imorgon är just juridik. Så jag är i alla fall lite van vid att läsa och tolka jobbiga meningar skrivet på jobbigt juridiskt sätt. Såattee. Ja. Börjar för övrigt sakna skoltiden mer och mer, i alla fall allt flumm med Sofia och Emma. Tokflickorna!
Nu ska jag slänga i mig lite käk, och sen ska jag börja plugga och skriva och fixa lite grejor inför morgondagen. Är glad om jag hinner fixa lite här hemma och kanske börja på en till teckning innan jag totaldäckar av utmattning.


Fördelen med att gå upp klockan sex på morgonen! Hade varit ännu bättre om de kunde såga ner den där djungeln.


Fullspäckat schema, gillart.




Härligt o komma igång lite o använda hjärnan,skulle jag behöva göra haha :D



skitmysig bild ,den översta :O

2012-04-17 // 09:55:32

sv: TACK snygging ^^

ja, jag köpte mina i höstas från USA och dom var typ slut där när jag fick tag på ett par av ren tur XD så har jag massa kompisar som försökt få tag på dem, de försvinner direkt. och mitt bankkort har typ svidit sönder sig XD ahhaha

2012-04-17 // 10:37:23

SVAR Enita

Tack!

Ja faktiskt :D Och det är liksom inte som i skolan där det kändes som att allt man lärde sig var onödigt, utan nu är allting intressant, plus att det är kunskap som man måste ha sen när man är ute i tjänst ^^ Okejdå, lite kul att greja med juridik igen (A)

2012-04-17 // 17:31:26

SVAR Avarquare

Haha, ja vissa har fan tur ;) I och för sig inget konstigt alls att de tar slut så fort, de är ju så jäävla snygga. OCH bekväma! Älskar att gå runt i mina, även om det inte händer så ofta :))

Meeeen, har inte Nelly fått in en himla massa? Eller är det något jag har drömt? ;o

2012-04-17 // 17:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback