Work in progress


Åh, jag skulle kunna sitta och pilla och teckna på den här hela natten, men kan inte sitta uppe för länge. Även om det inte är sådär värst troligt så är det inte helt omöjligt att de ringer klockan sju imorgon från jobbet och frågar om jag kan jobba ._. Hoppas inte. Vill kunna fortsätta på denna och hitta på lite annat kuligt innan killän kommer.
Detta var faktiskt första gången som jag känner vilken skillnad det är mellan att teckna på ett vanligt A4 (som jag gjorde den förra teckningen på) och ett skisspapper (som jag har gjort denna på). Funderar faktiskt på att göra om den jag gjorde innan, fast på ett A3 skisspapper. Lite roligare när man ska ge bort den också :)

Fan vad jag gillar denna redan nu! Hoppas det fortsätter gå bra så den blir snygg som fannnn :DDDDD


Har mestadels användt 3H, men också H och B (ögat).





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback