Tatueringsdag


Idag har jag varit med lilla Elin Pelin hela eftermiddagen!
Vi åkte först in till stora staden och inhandlade lite saker, bland annat öl till fotbollsmatchen ikväll, och chips och dipp. Sen åkte vi hem till mig så jag fick öva lite tatuerande, så jag gjorde sen luffarprickar, 13, ett smalt kors, och DILLIGAF på henne. Sen fyllde jag också i hennes dollartecken hjärta på fingrarna :) Superkul! Hade kunnat ofrtsätta i flera timmar!

När vi var klara med tatuerandet så åkte vi hela vägen till Herrljunga och hämtade Olle, vara för att vi inte hade någonting att göra, haha! :)


Med tanke på att detta var den tredje tatueringen som jag någonsin gjort så är jag ganska nöjd, då den blev ganska rak och fin :)






Nice. :3

Du får gärna göra stjärna och vädurstecken på mig. :3

2011-09-02 // 22:51:47

du är duktig för att ha tatuerat så lite!

2011-09-03 // 18:14:03

//SVAR Sam



Det gör jag gärna! Men du får inte förvänta dig att det ska bli supersnyggt, haha :D

2011-09-08 // 16:20:42

//SVAR Lama



Tack :))

2011-09-08 // 16:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback