Öl, tatuering, och kinamat


FREDAG
På fredagskvällen åkte vi ner till Petter och Ikumi för att dricka öl och umgås. Jag gjorde även två tatueringar - en mustasch på ett finger, och ett Oxen-stjärnteckengrejs på en handled. Fick inte kort på någon av dem eftersom kamerabatteriet var i stort sett dött, och kameran på iPhonen är kass.


En av kissebebisarna somnade gött på Petter :)








LÖRDAG
Olle och jag hade ingenting planerat, så vi åkte en sväng till Kungsbacka för att kika i lite affärer och äta på Subway. Jag hittade tre par trosor och ett par finfina strumpbyxor inne på Gina Tricot.
När vi väl kom fram till Subway så hade de stängt, så vi gick omkring för att hitta ett ställe att käka på. Och jag fick välja! Så vi hamnade på ett ställe där de serverade Kina- och Thaimat där finisen bjöd mig på mat!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback