Turridning!


Idag åkte jag och några tjejer i min ridgrupp ner till Kyrkekvarn för att rida islandshästar! Jag önskade mig en pigg och lättöltad häst, och fick Hnoss - ett plöttelitet sto.
Ridningen var verkligen superkul, fick till och med min häst att tölta (tror jag i alla fall, haha!). Turridningshästar brukar ju annars vara ganska duktiga på att springa i grisepass. När vi skulle galoppera så trodde man att turledaren skulle ta det lite lugnt första gången, men icke. Det var fullt vart på en gång, och hästarna galopperade för kung och fosterland. Gissa om vi tyckte det var kul! :D

BILDBOMB.






Såhär glada var vi efter att vi hade galopperat i full fart i uppförsbackar! :D



Hnoss Kyrkekvarn
Min ädla lilla springare!

Kyrkekvarn

Hnoss Kyrkekvarn

Kyrkekvarn

Kyrkekvarn

Embla Kyrkekvarn

Kyrkekvarn

Kyrkekvarn

Kyrkekvarn





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback