Hurtbulle


HAHAHA en bild på mig från i fredags när Therese och jag var uppe på Mösseberg och tränade :D Kolla mina vältränade armar, haha!
Vi gå-sprang femkilometersrundan, och mesta av tiden så joggade vi. Sen joggade och kutade vi uppför en uppförsbacke flera gånger, plus körde lite styrketräning. Visst är vi duktiga?! :D
HÄH det härliga med träningskläder är att man ser varje vuckla :DDDD Men för att vara en inbiten soffpotatis så är jag ju inte alltför otränad (eller tjockis heller för den delen), med tanke på att jag orkade lika mycket som Therese som annars springer typ 2 - 3 gånger i veckan tror jag? Jag är stolt över mig själv :D

Vi ska försöka göra detta till en vana och börja med att träna ihop en gång i veckan, sen kanske det även blir två! Sjukt mycket roligare när man är två stycken som tränar ihop, plus att man kan peppa varandra :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback