Sweden Rock Festival 2011 - Dag 2 (dag 1)


ONSDAG 8 JUNI.
Jag vaknade tidigt i det supervarma tältet bakfull som något jävla as! Konstigt, eftersom jag bara drack fyra cider kvällen innan. Dåliga cider? Hur som helst, spydde som en kalv från tidig morgon till mitt på dagen, sen var bakfyllan fux flux borta. Awesome! Min kortaste bakfylla någonsin, haha!
Resten av dagen tog jag det ganska lugnt, spelade i band tillsammans med Samuel och Benjamin, men kände inte alls för att dricka. SEEEN gick vi till campingen där Patrik hängde, och hans kompis (30-någonting) försökte attackera mig (på det snuskiga sättet) det första han gjorde innan han fattade att Olle och jag var tillsammans, haha! Känner mig gammal ._. Hur som helst, hängde med Patrik tillsammans med Olle och träffade massa roligt folk!




Samuel spelade gitarr, Benne spelade trummor och jag spelade bas :D HAHAHAHAH!


♥ ♥ ♥









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback