söndag söndag söndag


Den här dagen har verkligen varit superseg, samtidigt som den bara har försvunnit. Knäppt. Vaknade i alla fall runt tolv och väntade i typ en och en halv timme på att Olle skulle vakna. Kanske inte så konstigt att han sov så länge, eftersom han var uppe till tidigt imorse, haha! Jag var däremot en riktigt klenis och blev svintrött och åkte hem och la mig redan vid ett. Skönt det också :)
Anyways. Idag har vi mest städat efter bröllopet och så, och bara myst och degat. Och käkat pizza! Och så har jag fått en himla ångest över att midsommaren redan är borta. Den bara försvann! Hjälp.




Hahaha, på högra bilden ser det ut som att något som liknar världens största bröstvårta kikar fram, men ska jag vara helt ärlig så har jag inte den blekaste vad det är xD För mina bröstvårtor är fan inte sådär gigantiska. Och självklart så hade jag fått för ont i fötterna av att gå i två meter höga klackar i sju timmar när bilden togs, så de kom inte med..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback